Sunday morning

Goodmorning sunshines! Somnade kring halv ett igår och tänkte, imorgon ska jag sova häcken av mig! Men gissa vem som vaknade klockan tio imorse.. Det blir då aldrig som man tänkt sig! Men jag lider inte för det, känns ändå skönt att vakna utvilad vid den tiden på dygnet. Det blir som så lagom, man stiger upp och käkar frunch, sen kan man bara chilla, slippa känna nån stress och ändå inte vaknat typ 8. Perfa.
Idag blir det att ta en sista sväng till huset för i helgen, måla ett lager till på öppna spisen, och kanske lägga lite golv. Pappa är i risliden och repar för revyn, och Olof hade lovat att fixa läxa idag så det blir väl bara jag som gnolar på i huset. Men det är då lika bra det, då har man inte så många irritationsobjekt! Hehe.
Nu ska jag ta och packa ihop mina saker, sen duscha och bege mig till huset. Ha en trevlig dag, för det ska jag!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0