Sweet day dude

Hej & hallå! Här sitter en mätt, och trött, Rut, efter lite sömn och en lång dag. Filmen slutade kvart i tolv igår vilket gjorde att jag och Melisa inte kom hem speciellt tidigt, vid tolv, halv ett nån gång. För Melisa var det ju lugnt som var ledig idag, men för mig som skulle upp klockan sju var det lite jobbigare.. Men det gick, med lite våld går allt. 
Lillebror kom sen till skolan halv nio och hängde med hela dagen, vilket kanske inte var superkul med tanke på att vi hade teori hela förmiddagen! Sen blev det lunch på stan, jag, lillebror, Anna, Melisa och Natali vilket kändes skönt och välförtjänt (Speciellt när mamma pröjsa...) och sen på eftermiddagen blev det körsång. Efter skolan blev det en snabbis på stan, sen cyklade jag hem, sen satt vi upp lite julstjärnor hemma hos mig och så stack jag och mamma till ÖB för att titta på en matta. Hittade en fräsch gräddvid ryamatta som jag nu ska förbereda mitt rum för! Haha, eller ja, sopa golvet innan jag lägger in den typ. Så! Sopen nästa! Tjingalingaling! 


Kommentarer
Postat av: Bäll

Ryamattor lossar typ grejs! Ha en dammsugare i närheten :P

2009-11-28 @ 20:47:58
Postat av: melisa

så du har sett 4 filmer på bio och endast betalat en :O men rut!! :D

2009-12-02 @ 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0