There's a possability

Tjolahopp! Nu ligger jag här nyvaken i min orenbäddade säng, sugen på nåt att äta. Linnea ringde och väckte mig vid ett nån gång vilket ju då var tur, annars hade jag väl aldrig vaknat! VI planerade lite för hur dagen skulle se ut och jag kan lova att jag tror att vi kommer ha det askalas! Kring tre, eller fyra, kommer Linnéa och vi ska sticka och handla för att göra flygande jakob till oss två, som vi tycker om så mycket! Sen ska vi väl se om det blir tjejkväll, och vem det blir hos! Men det är bara småfix som behövs. JAJA jag tror som sagt vi kommer ha en mysig lördagskväll!
Nu ska jag ta mig upp så jag kan fika, och sen torka mitt golv så jag kan lägga in den där mattan som jag inte la in igår. Haha. Upp och hoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0