Tidsbrist

En sak jag tänkt på mycket nu för tiden är att när man känner liksom att nu har det hänt nåt som känns "bloggbart", så har man alltid för lite tid att blogga! Som nu tillexempel, idag har jag.. Gått skola. Inte speciellt speciellt. Sen duschade jag, och åt, och sen for jag och var med Linnéa och Oskar, och såg bio. Och då tänker ni såhär, "Men det var ju inte speciellt mycket", nä, det var inte det, men det är fortfarande lite tid att liksom sätta sig ner, varva ner och tänka ut vad man ska blogga om. Det är helt sinnersjukt! Som just nu tillexempel, när jag egentligen borde sova, men väljer bloggandet istället! (Kan även bero på att jag blivit en sån ohälsosam nattmänniska, vänt på dygnet helt och hållet känns det som..) Men men, nu vet ni i alla fall vad jag gjort idag. Kan även säga att Oskar och Linnéa kanske är de roligaste jag känner. Ärligt, jag skrattar så jag gråter med dom. HELT galet må jag säga.

Nåväl, nu ska väl en sån som jag ta och bege mig till varmare breddgrader, min säng så att säga! Ni må hava en goder natt,
Eder Rut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0