Tönt

Guten tag! Vaknade i tid idag, bra jobbat, men inte så konstigt med tanke på att jag somnade nio igår. HELT UNDERBART, haha. Känner mig lite mer utvilad idag än igår, och tro det eller ej men jag kom inte försent till skolan. Haha. Jag låter som värsta bad girl nu, men jag är inte så hemskt egentligen. Dessutom brukar jag bara komma nån minut försent. Happ, idag då. Har haft lite datorkunskap nu, fortsätter snart, sen blir det lunch och efter det svenska. Det blir säkert.. Chill! Typ. Efter skolan vet jag inte vad som händer, men så är det jämt. Det brukar mest bli spontana saker. Annars cyklar jag väl hem, och kanske tar en LÅNG promenad senare ikväll och bara chillar. Men som sagt, vi får se!

NU ska jag nöta multipopword! Geek-varning and I love it!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0