TOodles

ÖJ! Det blir fan lite skriva när man är med Linnéa, då är det full rulle hela tiden! Lika bra så man inte ruttnar bort i den här stan. Ska i alla fall träffa Ellen ikväll, hon ska sova här i natt och vi ska avreagera oss som fan från våra agressioner, haha. Det blir nog fett nice! Vi skulle i alla fall träffa henne kl nio, så nu taggar vi.
Imorgon får vi se om jag åker hem eller inte.. Skulle ändå kännas sjukt härligt att stanna i umeå en helg, bara för sig själv, och kanske sova ut litegrann. Får se hur det blir... Men nu måste jag fan ta mig i kragen (Bokstavligt talat, har en halsduk som är HUGE) och gå och kissa innan jag sprängs, TJINGALING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0