Uuuumeå

OH happy day! Eller nåt. Är trött som ett svin, men det får jag väl ta och leva med antar jag! Hade sjukt mysigt igår kväll med Linnéa och Ellen, vi käkade kladdkaka, lyssnade på spotify och snackade enda in till småtimmarna. Eller inte, men klockan var efter mitt läggdags iallafall. Sov gott tillsammans med brudarna på den uppblåsbara dubbelsängen och vaknade inte alls utvilad imorse. Ellen stack till Vännäs halv åtta medan jag och Linnéa fikade och klädde oss osv. Trots att vi egentligen hade bra med tid kom vi försent i morse, sju minuter tror jag. Men vi överlevde i alla fall cykelfärden till skolan så jag är nöjd!

Stannar i Umeå i helgen för mig själv, kanske hinner ta igen lite borttappad skönhetssömn! Skulle sitta fint. Men om det är nån liten umebo som kanske vill hitta på nåt är jag öppen för förslag, THANK U!

Förresten ska jag ta mig i kragen och lägga in mina bilder från kameran och visa lite bilder från min tid här i umeå! Haha. Hoppas det ska smaka. ADjöken fröken, nu har jag musik!

Kommentarer
Postat av: majsan

jaa, de är sjuk :D

2009-11-06 @ 20:50:28
URL: http://majaavandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0