Skinnbralla

Godkväll! Sitter nu ännu en gång i Jessikas lägga i lycksele. Härligt och slappt, behövs efter en tuff dag i Umeå. Hehe. Nämen jag, Jessika och Tina kom oss in till stan vid halv två, drog en runda på stan, ingen var speciellt rik... Men lite saker hittade vi allt! Jag t.ex. köpte ett peace-halsband på JC, jag har verkligen fått en fetish för peace-grejer nu, haha! Jessika köpte en cardigan och en töja, och Tina köpte ett paljett-midjebälte. Allt var mycket fint tycker jag! Och inte speciellt dyrt heller! Det var då lika bra det, jag är väl inte den rikaste människan på jorden.. Fast jag har ändå mycket pengar för att vara slutet av månaden. Fyller ju dessutom år så jag hoppas väl på att få lite klirr i kassan där, och sen får jag ju studiebidraget och det den första, så då blir det säkert att shoppa ännu mer! T.ex. dom där "skinn"-brallorna från Monki. FYFAN SÅ FRÄSCHA! Jag är helt kär. Mmm.


De finns även på ginatricot för hundringen mindre, men de kändes dock lite "b-kvalla" och satt sämre.. Så 400 spänn på dom där då! Det blir finemang. Sen planerar jag att köpa lite gardiner på indiska som jag hittade idag, superfina. Blir väl nånting vid trehundra där, så där ryker ju 700 vilket är ungefär så mycket pengar jag har just nu. Fan vad nice det är att ha pengar alltså! Underbart. Haha. Kanske inte speciellt bra, kommer kanske förvandlas till shopaholic? Time will tell. Men men, för tillfället njuter jag av mina rikedomar. Haha, typ... Aja, nu ska jag passa på att spela lite gitarr eftersom min i lägenheten är paj! GITAAAAARRRRRRR

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0