Ingen bild, lite torrt...

Ojojoj, nu är det dålig uppdatering här alltså! Men vafan, jag har ju faktiskt ett liv också! Hah.

Kan ju förresten berätta lite kortfattat om vår spelning igår, har ju som endel kanske vet vart sjuk nu ett BRA tag känns det som, och min hals var väl inte på topp igår, men jag sjöng i alla fall Saosin - Seven years, och så spelade vi The day I left the womb med Escape the fate, om jag har rätt. Blev i alla fall lite spännande moment, t.ex. när det blev så att vår grupp fick spela i början istället för i slutet vilket blev himla spontant, men det gick ju det med. Kan ju också säga att min favorit-Linnéa gjorde ett superbra jobb i pausvilan, GALET DUKTIG för att typ aldrig ha spelat gura förr alltså. MM blivande stjärna! =D Hur som helst så fick min grupp spela i slutet också eftersom det gick åt helvete för den 3:e gruppen och ja, jag kan ju säga att jag var inte supertaggad på att sjunga en gång till men med lite tjat och tagg osv så blev det ändå så att jag gjorde det. Men det gick allt som allt helt okej, det var ju trots allt bara vår första spelning! Nu taggar vi bara nästa, på JB. Om jag nu har rätt? Aja, time will tell!

Jag har i alla fall haft en lugn kväll ikväll, var väl rätt uppspelt efter besöket på skolan? Haha. Lycklig var jag då! Men nu har jag bara tagit det lugnt hemma hos pappa, varit och tittat lite på nya huset osv. Taggar inredning så otroligt mycket!!!
Men nu väntar typ sängen tror jag! Guter nacht!


Kommentarer
Postat av: Tina

Åhh, fan va roligt!! :D jag måste ju få se nån spelning, ni få hojta nån gång när det är nån lämplig! ;)

2009-10-10 @ 15:23:07
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0