Fet

HEY!!!! Har en sjukt tjill kväll @ Natalis place! FF, men tyvärr utan Pillinnea... Hur som helst, jag och Natali var duktiga och lagade spagetti och köttfärssås, smarrigt säger jag bara! Gjorde dock typ sjukt mycket mat, 400 g köttfärs och massa spagetti men vi var duktiga flickor och proppade i oss alltihop! Nu väntar bara vår snickerskaka, och jag kan lova att jag kommer inte vara hungrig när jag kommer hem! Ojojoj ändå. Aja, nån gång måste man ju få dra lös och inte snåla med maten! Kommer med  bilder på maten senare när jag kommer hem, har inte min kamerasladd med mig unfortunately. Men men, det får ni ta och leva med helt enkelt! Nä nu ska vi ta och proppa i oss den där kakan ska ni se! Puss på tjockislivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0