Flickan som lekte med elden

Oj! Nu steg plötligt besöksstatistiken. HIHI så roligt! Nämen så här säger vi, känner ju inte direkt taggen på att blogga om ingen läser och kommenterar, men jag gör faktiskt detta mest för mig själv, så jag fortsätter blogga precis så mycket jag vill!

Vet ni vad? JAG ÄLSKAR DEN HÄR ÅRSTIDEN! Eller ja, egentligen är det hatkärlek, men just nu känns allt bara perfekt. Höstmörker + min nya mysiga cardigan + coldplay, relient K, regina spektor eller liknande musik = WOILA, PERFEKTION! Det finns verkligen inget bättre!
Jaja, ikväll, vet ni vad som händer? Jo, det blir bio för min del, med Felicia och Johan. Och förresten kan jag ju passa på att gratta Felicia (Dock ANINGEN sent...) på artonårsdagen, STORTJEJEN! Jisses vad tiden går fort alltså... Men åter till saken, vi har tänkt se "Flickan som lekte med elden" och då måste jag få säga att det var en evinnerlig tur att jag såg första filmen i förrgår! Kan ju inte ha kommit mer lägligt! Men nu ska jag ta och fräscha upp mig och sedan gå och träffa sällskapet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0