Galet trött. UHH

OJ, över 40 läsare idag, har väl hänt kanske två gånger förut. BRA RUTTAN TUTTAN!
Aja, blev inte alls nån tidigkväll för mig, tyvärr, trots att jag verkligen behövde det! Istället kom jag på typ halv nio att jag knappt hade börjat på vår engelska-berättelse som ska vara inne imorgon, så då blev det lite snabb-skrivning på den fram tills nu när jag inte orkar längre och min hjärna säger stopp. Jaja, får väl bli att fjäska lite för Henrik imorgon då... Pust. GODNATT, min alvedon börjar verka och jag vill bara mojsa ihop mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

knappast

2009-10-05 @ 22:58:26
Postat av: fredriq

Assååå, jag hatar Henrik, hade han i ettan, han gillar inte pojkar så man får dåligt betyg om man har penis, skaffa inte det!

2009-10-06 @ 00:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0