Hej mitt vinterland!

Andra uppdateringen för idag, har egentligen inte mycket att tillägga från förra gången.. Har packat ihop lite saker nu. Eller lite, i stort sett allt jag sett.. Får se hur det går med att få hem allt sen! Spännande värre. Har i alla fall plockat med mig lite nödvändigheter, som badlakan och tjocka tröjor och jackor. (Vintern närmar sig med rasande fart, inte sant?) Väskan blev förvånansvärt tung, vilket inte alls var meningen.. Så går det när man har ett hus fullt med gamla outforskade utrymmen med kläder osv. Tyty. Hur som helst, kan ju säga att det snöar här i Nåda. Det bara yr snöflingor utanför fönstret. Men det är ju mysigt, jag får en sån otrolig jullängtan redan nu! Så himla mysigt med tända ljus, julgardiner, mandariner... Huuuuvva, jag får nästan rysningar känner jag! Nej nu ska jag koncentrera mig på att få med mig allt jag behöver för att överleva några kalla veckor i Umestan. Puss på er!
Bara jag som älskar stan på vintern? (Om man slipper slask..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0