Jag är evigt tacksam!

Guten tag! Sitter och har svenska, eller rast egentligen men skillnaden är fan hårfin. Aja, jag har då jobbat på bra idag känns det som! Jag är allt en flitig liten flicka. Har i alla fall hunnit springa ner en sväng på musikanten och träna litegrann inför vår spelning imorgonkväll, jag börjar fan bli nervis nu. Men whatta hell, just go for it. Jag hoppas i alla fall det kommer gå bra. Sen måste jag bara få uttrycka min tacksamhet till att vi har musikanten! Haha, jag låter lite bögig här men asså det är så jävla nice! Har i alla fall lyckats överleva en dag utan Linnea, och jag är inte ens skadad! Eller ja, så lite skadad man möjligtvis kan bli i vår klass dårå. Nej nu ska jag ta mig i kragen och fortsätta skriva lite på min bokanalys! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0