Jeeeeeessikaaaaaaa

Hej, eller godmorgon eller goddag eller vad man ska säga den här tiden på dygnet. Har precis stigit upp och jag känner mig.. äcklig. Ah, äcklig känner jag mig! Sov ju då hos Jessika i natt och jag kan ju inte säga att vi la oss tidigt.. Jag slockade väl inte förrän kring sex i morse, haha, jag vet inte riktigt vad vi gjorde. Vi gick egentligen och la oss kring tre nån gång, men då insåg vi att jag och hon inte vart ensamma på hela dagen, och vi hade ju lite "catching up to do" så då blev det så att vi babblade och virrade till sex nån gång. Tyty! Men nu är jag i alla fall vaken och lever, det är ju skönt att veta! Nu ska jag nog ta och göra mig lite fika, törs inte väcka Jessika men jag klarar mig rätt bra utan henne, det är ju inte direkt första gången jag sitter i hennes kök, hah. Hoppas ni har en bra dag!
Fager bild på mig och Jessika från -08?

Kommentarer
Postat av: ellen

GALET SÖTA

2009-10-18 @ 13:03:30
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0