Lite tokigt

Hejhå, vad jag flänger omkring hela tiden! Nu är jag i Norsjö, åkte från Lycksele 09.00 imorse, lagomt pigg kom jag fram hit för ungefär 3 kvart sen. Idag blir det packning osv för flytten, och sen får vi se om jag åker till mamma ikväll eller imorgon. Nån gång i alla fall! Sen hoppas jag bara allt fixar sig för i helgen.. Det är verkligen tjorvigt nu alltså! Och jag har absolut ingen aning om vad som händer... Skulle ju trots allt vilja göra nåt kul på min födelsedag men för tillfället ser det bara ut att bli grötit. Men aja, det fixar sig alltid. Eller om det inte gör det lär jag vara sur ett år. Haha, skämt åsido, it really doesn't matter that much. Hur som helst, nu ska jag gå och börja packa ihop lite handdukar osv, till ljudet av SKÖN musik! ÄLSKA MUSIK, finns fan inget bättre. Jag är lite dålig på att visa mina känslor för musiken but I LOVE U, haha. It's my life. Enkelt. ADJÖ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0