Loving it!

Hey, och TACK för alla kommentarer. Det är så himla roligt att komma in och se att nån faktiskt läser min blogg! HIH så trevligt! Sitter i alla fall i bilen nu, på väg till mormor och morfar! Blir att ta en snabbsväng förbi där innan vi sticker hem mot nåda. Har i alla fall haft en riktigt härlig dag idag! Lillebror följde med till musikanten på morgonen, vi spelade mest hela tiden, sen fick vi lunch, så jag, mamma, Olof och Linnéa stack och käkade kinafood! Smarrigt. SÅ mätta och belåtna kom vi tillbaka till skolan där vi fick veta att vi skulle gå en tipsrunda.. Superkul, träningsvärk och paltkoma. Galet jobbigt... Men jag var en fighter och uthärdade! Sen drack vi smoothie i uppehållsrummet och jag hade mitt livs längsta skrattanfall. Inte kul! Faktiskt. Hur som helst slutade vi efter lite lekar osv, så kring kvart över två begav jag mig in till stan för att träffa Olof och mamma igen. Vi gick en liten sväng, köpte lite nödvändigheter, träffade BIG'sis och vi gick en sväng på stan, köpte lite tuffa prylar till lil'brothahn, sjukt tuff blev han, pysen. Sen stack vi hem, handlade lite och käkade frassemat. Är nu galet mätt igen, men fortfarande väldigt belåten. Alldeles underbart härlig dag idag faktiskt. Wonderbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0