Mer smycken

FAN! Skrev ett inlägg tidigare men internet la av... DAMN! Aja, det huvudsakliga innehållet vad väl att jag har musikteori och att jag tänkte ladda upp de kvarvarande bilderna på mina smycket, vilket är två, så ni missade inte jättemycket! Men här är i alla fall de andra bilderna på mina kära smycken

Så ser dom ut! Mycket fina tycker jag, personligen! Dock är det, som för mig ser ut att vara orange armbandet brunt, inte alls som på bilden.. Men jag orkar inte skicka tillbaka, jag kan nog leva med ett brunt armband. Älskar i alla fall mina peace-smycken som jag sa i andra inlägget. Funderar även starkt på att tatuera in ett peace-märke nån gång i mitt liv, eller en g-klav. Eller båda! Haha, time will tell!
Nu åter till ackordbyggnad osv. Tråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0