Sweet

God kväll!
Har haft en ypperligt trevlig dag idag. Eller ja, åtminstone den senare halvan! Var ju som sagt ensam med bara killar hela dagen, testosteron överallt, den enda tjej jag snackat med var min lärare... Hm. Aja, efter skolan gick i alla fall jag, Robin och Fredriq en sväng på stan, och det enda som inhandlades var typ klorhexidindiglukonat med ett finare ord. SEN stack jag och Robin hem, jag bjöd på middag (Jag är så himla ödmjuk jag... HÖH..) och sen ba chilla vi, fick nästan lite dåligt samvete, pojken blir ju alldeles understimulerad! Aja, skjutsade honom till bussen för ett tag sen i alla fall och jag kom hem bara nyss typ. NU ska jag ta och göra lite fika, käka lite kiwi kanske, och sen bara mojsa ihop mig och sova GOTT! HA en trevlig natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0