TAGGA GÄRNET

Jamen OH vilken underbar dag jag haft idag! Stack på hockey vid två, träffade Jessika, träffade massa folk, åt lite varma chirre osv, stack hem till Jessika, käkade mat, gullade med typ 9-dagars hundvalpar, spelade "med andra ord", stack till malå, firade Issa, åt lite tårta, kände lite kärlek, alla stack till Nicke, ff, pumpa music, felt the loooove, såg lite xbox-spel, (Natali ägde förövrigt på Skate 2) lite inspelning i studion, Melisa sjöng bl.a "Oops I did it again", made famous by allas vår älskade Britney Spears. Vi skrattade, I think I cried a little, jag och Melisa spelade in "Apologize", jag skrattade på golvet, Melisa spelade in en diss till alla oss i rummet (Hoppas den blir publicerad. MJAU!), vi skrattade och jag grät lite till. Glädjetårar, OMG. Aja, är i alla fall hemma nu och chillar tjejen. Känner att jag borde sova, men jag VILL inte, jag bara taggar gärnet, jag taggar livet! Vill bara vara i malå hela lovet, men så blir inte fallet.. Sticker till Lycksele imorgon kväll, sen vidare till Umeå på måndag, så TINA, OM DU LÄSER DETTA ÄR JAG OCH EN KOMPIS I UMEÅ MÅNDAG OCH TISDAG! That's that. Sen blir det eventuellt lite pappa-time i norsjö, sen hem igen, FÖRHOPPNINGSVIS spendera lite mer tid i Malå, styra upp nåt, tagga livet once more, sen fylla år på lördag och sticka till Lycksele på kvällen! Så ser mitt lov ut för närvarande, så jag är väl i stort sett fullbokad... AAAAAJA det blir nog fett med nice tror jag! Nu känner jag att jag börjar över-tagga.... Jisses Amalia hur ska detta gå! NU måste jag fan sova, annars blir jag inte att leka med imorgon! Tjosan i trosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0