Torris

Tja! Blev ingen uppdatering igår pga massa saker, hade för det första min dator hos Linnepinne, sen träffade jag även min syster och far så jag hade ju som fullt upp. Sen när jag väl hade tid och hade datorn i knät tjorvade mitt internet så då kände jag att NEJ nu går jag och lägger mig, och det gjorde jag också. Sov hos Linnéa för tredje natten i rad inatt, och det är ju helt okej kan jag ju säga. Blir kanske att sova där i natt också, vi får se. Låter i alla fall som att det blir ännu mer nintendospel ikväll. Haha. Tyty. Dock spelar ju aldrig jag, så jag är väl en något bättre människa än Fredrik och Linnéa, nötarna? Haha, or not. Aja, blir det nintendo antar jag att det blir en sen kväll ikväll också, men vi får ju trots allt lov imorgon så det kändes ändå helt okej. Har ju dessutom musik hela dagen imorgon och det är ju alltid chill, då slipper man sitta still hela tiden vilket man blir sjukt trött av. Bara ett exempel på det idag, på matten. Jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna, helt sjukt.

Jaja, nu orkar jag inte skriva mer, ska passa på att använda internet här på musikanten eftersom mitt är så jobbigt och tjorvar just nu. C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0