'GRATZ!

Godmorgon alla monsterdiggare! Steg upp ganska nyss, bestämde mig direkt för att kolla om tvättstugan var ledig så jag kunde vara lite duktig och tvätta, för allas bästa. Haha. Blir i så fall första gången jag tvättar själv, SPÄNNANDE! Stort steg i livet Rutan!

Hehe, nämen annars idag då.. Tänkte möjligtvis hinna förbi en sväng på varuhuset, sen låna hem dom där tapet-böckerna så man kan börja bestämma lite tapeter snart! Blir alldeles ivrig när jag tänker på att jag ska få inreda i stort sett ett helt hus! Eller ja, tillsammans med pappa då, det är ju han som ska bo och trivas där... Men jag får nog rätt så fria tyglar. HIHI! Exciting!

Nä nu blir det eventuellt lite frukost (Om det finns nån vill säga..) Måste gå och titta efter.

Och förresten, GRATTIS LINNEA på 16-årsdagen! JA MÅ HON LEVA! Hoppas du får en toppendag, synd bara att jag inte kunnat komma och gratta dig personligen... Men nästa helg DÅ ska vi fira! =D


Kommentarer
Postat av: fredriq

grattiz, ärne partaj då eller? :)

2009-09-19 @ 15:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0