Music my love

There's a she wolf in the closet, yaaaaaahooooo!

Sitter och lyssnar på min älskade spotify-lista som jag inte sett till den senaste veckan. Måste skaffa spotify på den bärbara, saknar min älskade musik :]

Har slappat i sinne idag, har nog aldrig slappat så sjukt mycket som jag har gjort idag! För att berätta riktigt detaljerat vad min dag gått ut på kan jag säga att jag vaknade typ 09.11 av att min mor knackade på min axel och frågade om jag ville ha frukost. Jag gick upp och åt nesquick-flingor och mjölk och begav mig direkt till min dator. Där satt jag sedan till två nån gång då jag fick för mig att kanske göra lite matte. Mitt i mitt räknande kom min mor på att vi skulle äta luddag, eller munch, ( aka. sen lunch typ) så jag fick ge upp mitt hårda arbete och äta makaroner och falukorv. Sen kände jag mig inte så taggad på att fortsätta med min matematik så jag gick till datorn igen, och där fastnade jag till för ungefär en halvtimme sen när det blev middag. I KNOW, we're sick, middag vid halv tio är fan weird... Men inget jag klagar på, jag fick mina timmar vid datorn, även om de var slö-slackande-datasittande-utan-egentlig-mening... But whatevah, jag är nöjd och glad och slappigast i världen.

Anywho, nu tänkte jag sitta vid datorn ett tag till (eventuellt tvn, har inte riktigt bestämt mig än...) och sedan göra en relativt tidig kväll!

BTW, imorgon hoppas jag att jag får se en skymt av underbart söta Isabelle! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0