Skynda

Yao kidz! Sov hos Linnéa i natt också, så galet gullig brud alltså! Somnade väl tyvärr inte jättetidigt igår heller. Både Linnéa och Fredrik somnade ju framför tvn igår efter vår lilla tacopaj-middag, men inte jag, så jag sov väl lite mindre än dem, tyvärr. Hur som helst, friluftsdag idag, var väl inte supertaggad eftersom min förkylning bara blir värre och värre men jag tog mig allt i kragen och orienterade lite och boxades. Faktiskt sjukt skoj med boxercise, synd bara att man är så galet otränad att en vandrande pinne är värsta bodybuildern till skillnad från mig... Ojojoj. Hur som helst, nu väntar film och filmanalys.... INTE BRA, ska vara inne idag... Tytyty. Adjö. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0