Tracy Chapman - Talking about revolution

God morgon allihopa! A new day has come & jag är minst sagt förvirrad. Helt galet, har bara virrat omkring hela morgonen utan att ha nån aning om nånting överhuvudtaget. Men nu börjar sinnet klarna, äntligen! Sov inte speciellt bra i natt, somnaed väl halv två, vaknade nån gång vid fem och gick upp. Vad tänkte jag egentligen? Aja, hur som helst så lyckades jag då somna om senare och blev nu väckt typ tio. Men jag lever i varje fall! Idag blir det att packa ihop och förhoppningsvis bege sig till Malå nån gång. Bussen går tio i sex, men man vet aldrig hur mycket folk som ska tryckas in i den lilla bussen.. Vill gärna vara där ett tag i förväg. Usch, jag hatar trånga bussar. Jag får typ klaostrofobi, tycker det är superhemskt när man kommer in i en full buss och ska kolla efter lediga platser. UÄK. Fast jag är väl knappast ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0