Tredje gången gilt

Hejsan, igen. Inte vanligt att jag bloggar tre gånger per dag, men nu har jag ändå suttit vid datorn så mycket idag att det känns ovärt att inte blogga. Har dessvärre inte mycket att blogga om... Har i alla fall just avslutat min tredje tvätt för idag och måste snart smyga ner i källaren och hämta upp allt från torken. Känns lite läskigt att vara där nere själv men måste man så måste man.. Jag är ju trots allt en stor flicka nu! Eller nåt.

Käkade förresten porterstek idag. Sjukt smarrigt! Tror nästan aldrig att jag käkat det förut. Gott var det då, och både jag och min mage är helnöjd!


NU RUT, ner i källaren med dig! MMMM FRITZL!

Och grattis Linnea, än en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0