ligger lågt, eller?

Som det brukar bli, ju mer man har att göra, alltså skriva om, ju mindre bloggar man. Men det är så det ska vara, inget konstigt med saken! Idag har i alla fall varit smullfockad (Som Anna hade sagt) av både det ena och det andra. Mest chillaxande, men även smånbus som en tripp till forslunda för att hälsa på some of ma favourites! Blir även att sova över hos Natali denna kväll, så jag har nu haft för mig nåt i mer än 24 timmar, och jag kan ju säga att det är inte jättevanligt för att heta Rut Morén, QUEEN OF CHILLAXING! Jag vet faktiskt inte om jag är en ensamvarg eller om jag trivs bäst bland folk.. Nåt mittemellan skulle jag gissa på faktiskt!

NÅVÄL, nu ska jag väl kanske invänta resten av brudarna för en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0