VILKEN SÖNDAG!!!!

GODDAG!
Har nu vaknat upp i Natalis lya, och nu ligger vi fyra utslagna brudar i soffan och ser Herkules och kärar godis. KAN MAN BÖRJA EN SÖNDAG PÅ ETT BÄTTRE SÄTT?!

Idag väntar en tripp in till stan, mest för att lämna Michelle @ busstationen, men jag kanske drar en liten fönstershopparrunda innan jag sticker hem till mig och kanske tar tag i lite skolarbete. Måste verkligen göra det. Är även jähähättetaggad på att fara ut och springa, MEN TROR NI DET GÅR? Nej, jag är INTE kry för fem öre. Natali den lilla jäveln har smittat mig, och nu ligger jag här med nåt som kan liknas vid en myrstack i halsen. PAINFUL är ordet, och kliar gör det också.. MEN jag har bunkrat upp med halstabletter, så förhoppningsvis ska jag överleva det här också.

TYVÄRR har jag inga bilder att bjuda på eftersom jag nallat Natalis dator, men kanske lägger upp nåt fint när jag kommer hem, ÅTERSTÅR ATT SE! (Y)

Kommentarer
Postat av: Tina

Sv:

WOHO, då har jag en säker läsare iallafall! :D haha :}



Btw, fett skön morgon det lät som,B)

2010-04-25 @ 11:13:58
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0