Vilodag up my...

VAKEN OCH PIGG SOM EN LÄRKA!

Eller nåt sånt. Jag har i alla fall inte stigit upp så här tidigt frivilligt på ett tag! Idag ser ut att bli en "Hej, söndag är vilodagen men det ger jag fan i för idag ska jag vara duktig"-dag. Börjar den i alla fall bra(?) genom att ligga och smaska naturgodis. Blir det sen som jag vill ska jag försöka hinna diska bort disken från igår, göra ett ryck med städningen och verkligen organisera upp här i lägenheten, kanske hinna ut en runda, fixa lite oinlämnade skoluppgifter och även handla veckans käk!
Det låter väl inte som helt ouppnåeliga mål? För min del kanske, men idag ska jag banne mig klara det här! Med bra musik i systemet går allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0