fattyfood

Ye, har nu avnjutit en helt ok middag, målat mina naglar och sett tv för första gången på tusen år. Snart ska jag se lite mer tv, sen ut och springa, duscha och sova! Imorgon planerar jag eventuellt bullbak, men vi får se, har ett litet problem med en kavel, dvs jag har ingen... Men sånt brukar lösa sig! Sen vill jag bara passa på att säga JESSIKA, KOM HIT för jag vill vara med dig!

Och just det, för de som såg det på fejjan stack jag till ingemansland igår, vilket innebär att jag var i Botsmark  (Hette det ens så? Jag har ingen aning! Bra minne.) och levde livet. Bastu, bad (Första doppet för i år! PINSAMT RUTAN) käk och film. Not bad I must say!


=

Kommentarer
Postat av: Pilli

Du har väldigt fina, blåa ögon :)

2010-08-13 @ 21:16:59
URL: http://disapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0