Pinsamt, jag vet.

Okej, förlåt, tredje inlägget på mindre än tre timmar, men jag kan inte hålla mig!

Jag såg trailern för I rymden finns inga känslor på tv alldeles nyss. Den har alltså premiär den 3e september, och jag kunde inte vara med taggad med tanke på att jag vrålälskade kortfilmen. MEN, som grädden på moset hör jag att i trailern spelas Salem Al Fakirs låt Astronaut, vilket enligt mig är en av hans bästa låtar. Får jag erkänna att jag fällde en tår? Jag vet, jag vet, ni behöver inte ens berätta för mig vad ni tänker för jag vet det redan. Men jag var bara tvungen att få det ur mitt system! Det var banne mig det finaste jag varit med om idag, FOR SURE!

Kommentarer
Postat av: ellen

åh de har jag med tänkt på! de e så vackert ;)

2010-08-28 @ 22:06:53
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0