Pizza 4 breakfast

Gooooooodmorgon! Jag älskar dagar som dessa, dagar när man inte behöver sova fram till lunch och sen vara så jävla slö att hela dagen är bortkastad! Det här är en bra tid på dygnet, en bra tid att vakna på. Idag hoppas jag på att få mycket gjort, blir att ta sig en sväng in till stan med Jessika päron till att börja med. Eller ja, först och främst ska jag ner i källaren och hämta min tvätt, kanske. SEN blir det stan. Mitt mål för dagen är att köpa nån smart lösning för alla mina smycken som ligger och skräpar. PRIMA.

Just det, igår var en HUR BRA DAG SOM HELST. Kostade mig 0:-, och trots det blev lägenheten fiiiiiiinisflinis. Pappa betalar så att säga. Sen lämnade han även mat i mängder. Eller pizza för att vara exakt. En hel familjepizza och två fryspizzor är vad jag och Jessika kommer knapra på den närmsta tiden! Tack och bock.


Kommentarer
Postat av: J

Du är söt!

2010-08-06 @ 11:51:08
Postat av: Anna

What's cookin' good looking?

Ja lixom såg bilden o ba : POOF! dead

2010-08-06 @ 21:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0