Söndags-tv är sämst...

Mornin' everybody! Nu har jag stigit upp och käkat frulle i morgonrock. Riktigt skönt att jag fått vara ensam sen igår eftermiddag kan jag säga. Det blir ju inte mycket ensamtid nu för tiden när man har sambo och grejer så nu har jag fått ta igen lite ensamtid. Däremot vet jag inte riktigt om jag njöt 100% av tiden. Först var det helt underbart, sen kändes det mest ensamt, sen var det skönt igen, sen blev jag nojig och började inbilla mig saker osv. Ja, det är underligt det där. Men för det mesta var det helt ok. Rätt skönt att sova tolv timmar också. Kändes som att det behövdes för att ta igen den förlorade sömnen igår!

Okej, och vad händer idag? Ingenting. Eller gör det det? Time will tell. Jag har i alla fall inte tänkt anstränga mig!

Kommentarer
Postat av: Törmä

Hela veckan-tv är sämst D:

2010-08-29 @ 19:03:33
URL: http://toerme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0