Snacka om förvirrat

Okej, det är lite mycket på g nu och jag har inte tid att uppdatera nu egentligen... But still, jag kan inte hålla mig.

Detta har hänt sen sist;

  • Jessika har flyttat in
  • Vi har upplevt sambolivets goda sidor, lagat god middag tillsammans, tagit hand om hushållssysslorna och städat ihop. Jag har för första gången i mitt liv fått höra "Maten är klar älskling"
  • Vi har hunnit börja skolan, jag tillbaka till min klass och Jessika till en helt ny
  • Jag har fått besked om att min lärare slutat, vilket fick mig att ta beslutet att sluta jag med
  • Jag har velat fram och tillbaka och mått piss hela dagen, samtidigt som jag älskat mitt liv mer än allt
  • Och sist men inte minst... Hittar jag inget mer att säga.

So, that's that! Hänt en hel jävla del sen igår alltså. MEN life's a bitch so deal with it! NU ska jag banne mig sova, har inte riktigt lyckats ställa tillbaka dygnet.. Det är mycket nytt och ovant nu! Sleep well folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0