DIRTYTALK

Jag kan stolt meddela att vi hade en vinnare, och en potentiell vinnare till min gissningslek! Svaren lyder "Genitalier, manliga." & "Hahahaha åh, jag som just stolt hade tänkt skriva: "en penis!" men efter att jag stirrat på den en stund ser det mer och mer ut som en pudel.... är det en pudel?! :]" Och JA Tina och Axel, ni hade rätt. Eller ja, Tina till en början i varje fall. Det skulle vara en penis, men sen blev det mer något annat. Det är alltså Jessika som gjort detta magnifika konstverk på min hand. Efter lite tankar osv kom vi fram till att det såg ut som en mus, vilket kändes lite komiskt. En she-male helt enkelt. Nåväl, nog om detta, kvällen är sen och jag är ung. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0