Krigar

Och nu tänker ni genast - Vad fan gör Rut uppe nu?

Nej. Mest troligt tänker ni inte så alls. Men nu är ni givetvis tvugna att ställa er själva den frågan, och ärligt talat kan jag inte svara på den själv. Eller jo, det kan jag. Jag har en muntlig redovisning imorgon som jag knappt påbörjat.. Eller jo, jag har påbörjat den, tusen gånger, om tusen olika saker, men aldrig kommit fram till nåt och bara fått reda på massa saker jag inte behöver. Men vad gör lite kunskap liksom.

Hur som haver, eh... Jaaaaaaaag har inte mycket att dela med mig av. Det var öppet hus på skolan idag. Trevligt, inte mycket mer med det. Efteråt träffade jag Anna och vi stack för att checka in Jazzklubben. Givetvis var det avbokat, precis ikväll. Kul. Stack hem, fikade med Jessika och påbörjade min läxgörning. Har jag kommit nån vart då, jag har alltså haft 3 timmar på mig? JO, jag har valt en låt att analysera. Nu gäller det bara att analysera den. Hur det kommer gå återstår att se, det är verkligen inte min starka sida om vi säger så! Nåväl, det är bara att kriga på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0