Amazing

Nej nu är det inte ens roligt länge hur det går utför med min blogg! Jag måste fixa mitt internet!

Igårkväll var i alla fall 2tally amazing, biljard, hembakt pizza, jacuzzi-bad och snödopp, filmtittning (Som bara Anna och Gidlund sov, jag, Robin och Linnéa sov..) och övernattning! Däremot lite jobbigare morgon, vaknade pigg och kry kring halv tio, fikade och packade ihop våra grejer, missade bussen kvart över tolv, tog en tio över ett istället, åkte buss till skellefteå och lastbil därifrån och hem. Sjukt mysigt med lastbil förresten! Ville faktiskt bli lastbilschaffis när jag var ung. (Låter som att jag är 40, minst..) Nåväl, nu är jag hemma och har ätit god mat och nu får man t.o.m. glass här! Inte illa. Härligttttttttt! Livet på en pinne! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0