JAG ÄR GLAD EGENTLIGEN

HEJ VÄRLDEN! Idag är jag kanske en av Sveriges gladaste människor! Arbetsintervjun gick prima och på tisdag sticker jag på utbildning!

Sitter även hos Anna, blev bjuden på middag, får eventuellt smaka på en semla. Sen kommer även Èlena hit, och sen följer hon mig hem och sover över tror jag. Det är inte fy skam det!

Höll tal idag på skolan. Blev otroligt spontant, hade skrivit en inledning men sen blev det väl mest att skriva ihop nåt som inte lät helt virrigt, och det blev ett MVG- på det! Satt fint ska ni veta! Nu gäller det bara att lämna in alla andra uppgifter som jag inte gjort.. HEH shame on me. Men nu känner jag mig på hugget, jag kanske klarar det här trots allt!
Skoterkurs i helgen.. JA, det taggar jag väl inte jävel inför men vad fan, jag ska nog klara det. Hoppas jag. Får även mitt internet i helgen, så jag taggar väl för att nöta sönder det till veckan! Blir prima det.

NÅVÄL, detta var jag i förrgår. Ser jag nöjd ut? Idag är jag nöjd i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0