JOBB!

Sitter för tillfället och chillar hos Natali, alldeles ensam. Hon och Linnéa är nämligen och handlar mat och semlor! Inte illa det.
Hade friluftsdag idag, var i Bygdsiljum. Helvetet så roligt, har inte vart i backen på tusen år känns det som, även om det bara är ett.. HEH. Aja, jag och Linnéa körde då mest störtlopp ner för brantaste backen, och tog tid. Min bästa tid var väl 28.9 sek tror jag. Det var då brant så inni fan! Men så ska det vara!

Fick även ett mycket behagligt samtal imorse, kom som en smärre chock faktiskt.
"Ja hej, mitt namn är ... (Minns inte, jag fick blackout) och kommer från NETm! Du hade ansökt om jobb hos oss?"
"Eh, ja?"
"Då undrar jag om du skulle kunna komma på en arbetsintervju hos oss imorgon?"
"Eh, ja..?"
HALLELUJAH säger jag bara! Eller ja, jag vet inte, jag kanske inte ska hurra än, men detta är fan ett stort steg i livet allesammans! Nu gäller det bara att göra bra ifrån sig imorgon så jag kanske får det där jobbet! Skulle sitta sjukt fint faktiskt, lite extra klirr i kassan!
Nåväl, nu när ruset lagt sig litegrann (observera, LITE!) så ska jag väl försöka fokusera på att bara lugna ner mig. Kan behövas efter en sådan adrenalinfylld dag som denna!

Nu taggar jag semlor istället, smaskens!

Kommentarer
Postat av: gabriell

vad är det för jobb du ansöker? :)

2010-02-16 @ 21:03:18
URL: http://gagabban.blogg.se/
Postat av: gagagggbo

ahaaa ohoooj där var jag på intervju idag :)

2010-02-16 @ 21:49:53
URL: http://gagabban.blogg.se/
Postat av: Gabriell

nej företaget ja var på heter online :D ligger vid e4an typ! Nej då det är lugnt, var dig själv bara ås gåre hur fint som helst :D

2010-02-16 @ 23:17:19
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0