Lördagggggg

Hej alla glada! Idag är det lördag, och det känns sweeeeeeeet!
Var sjukt duktig igår, tvättade massa tvätt, städade och diskade hemma hos mig och hann med att vara med Ellen också! Alldeles underbart vad duktig jag kände mig!
Jag och Ellen sov i Linnéas lägenhet (Utan henne dock) och det kändes då skönt att få lite space istället för att trängas i min lilla lägga! Så TACK LINNÈA för det! (L)

Nåväl, idag ska jag väl packa ihop min tvätt och bege mig hem till mig. Borde ta itu med lite läxa, men om jag känner mig själv så kommer inte det att hända.. Måste också träna på min "pratmall" för jobbet, jobbar ju som sagt imorgonkväll också. Så då får vi se hur det går! Lite spännande ändå.

Nej nu ska jag göra nån nytta här i livet! Adjö på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0