Oarbetslös!

Tack Isak för din uppmuntrande kommentar, hur länge hade du haft ont egentligen?! Kändes inte som nån större tröst måste jag tyvärr meddela..

Aja, jag lever än i alla fall, men det är bara pga alla alvedon jag trycker i mig.

Var på min utbildning idag, gick prima och på torsdag jobbar jag mitt första pass! Sjukt nervis är jag, det måste jag erkänna. Men det ska nog inte bli några problem. Möjligtvis att jag suger på att sälja och inte kommer tjäna nåt på mitt jobb, men det är en annan femma!

Utbilningen gick iallafall på tre timmar sisådär, och jag käkade väl senaste gången kring två så jag var småhungrig när jag kom hem klockan nio. Gick och handlade och nu har jag precis tagit ut en rykande varm pannkaka ur ugnen! TADA! Det är inte alla dagar man ställer sig och lagar pannkaka halv tio en tisdagkväll! Nej ni, jag är riktigt stolt över mig själv. Nu ska jag bara käka upp den jäveln, sen ska jag krypa till kojs, orkar knappt tänka längre! Usch. AJA, pannkaka nu innan jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0