Oh happy/sad/painful day

Och så var ännu en mödosam skoldag avklarad.
Skämt åsido, såg film enda lektionen vi hade idag, och det var väl inte fy skam. Nu sitter jag hemma och har precis lagat mat. Bränd wook och understekta köttbullar blev det. Smaskens.
Annars taggar jag bara för arbetsutbildningen jag har i eftermiddag.
Skämt åsido, än en gång. Gruvar mig faktiskt lite över det där med telefonförsäljar-jobbet, vet inte ens om jag ska ta det än.. Nåväl, time will tell som jag brukar säga.



Förresten så har mitt älskade internet äntligen återfunnit sin rätta ägare. Eller det blev kanske felformulerat.. Jag har i alla fall ett internet nu, och jag njuter för fullt! Har inte använt det förrän idag, fast jag har ju i och för sig inte varit hemma i min lägenhet så mycket sen jag fick tillbaka det så... Jaja, jag nöter spotify som en tok i varje fall!

Och så en till grej.
Mina kära vänner, om jag inte överlever denna fas i mitt liv så vill jag bara hälsa att jag älskar min familj och mina vänner, okej?
Jag, Rut Birgitta Morén, håller på att få en visdomstand. Jaha, tänker ni, och vad är det med det då? Ja, det ska jag tala om för er! Det är bland det mest plågsamma jag varit med om! Att ha tandställning i ungefär 1½ år är lindrigt om man jämför med det här! Jisses, för tillfället går jag på alvedon och hoppas att det ska göra saken bättre. Jag tvivlar, men jag hoppas så mycket att jag tror att mitt psyke lurar mig och dämpar smärtan lite, så jag klagar inte. 

NU, åter till mitt spotifynötande och matätande!  

Kommentarer
Postat av: Isak

Håll ut! Min onda visdomstand slutade att göra ont för typ en månad sen, man överlever!

2010-02-23 @ 15:09:34
URL: http://p1sse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0