Feb. 15, 2010

ÅÅÅÅÅÅH underbar dag igår vafan! Trodde aldrig min alla hjärtans dag skulle rocka så mycket fett! Började dagen med inställningen "Hej, tyck synd om mig, jag ska sitta ensam i min lägenhet utan internet idag och käka banan", men den gick snabbt över till "HEY, Anna vill hänga med mig och käka choklad och det blir middag med mina finaste brudar ikväll, WOHO!". Hur tufft är inte det?! Helt amazing!

Som sagt, nån gång vid tre kom jag till Anna, vi köpte typ 600g choklad + ballerina kladdkaka, vilket tillslut resulterade i feta magar. Men det är så det ska va! Vid fem stack jag vidare till Natali och mötte Maja, Linnéa och Robin. Där käkade vi tacos och bara chillade. Sen tog vi det mindre chill och körde en liten photosession tills sent på natten. Jag antar att resultat dyker upp på fejjan så småningom men inga sneakpeaks får ni! (Stavar man så?)
Blev en övernattning hos Natali och det tycker vi om. Kom några minuter försent till skolan idag men jag skyller på omställningen efter en lång helg!
Nu har vi precis repat och senare blir det gympa och sen min första sånglektion! Det taggar vi för! PUSS PÅ DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0