Gott nytt 2010!

Ooooj så stilla det stått här på bloggen! Den tar liksom stryk när det är såna här stora högtider, jag har för en gångs skull så mycket för mig att jag knappt hinner vara hemma! Har väl varit hemma kanske en timme idag, annars har jag inte varit hemma sen i torsdags. Du vet nu är det full rulle! Nu snart sticker jag till malå, och förhoppningsvis kommer Oskar och Anna på måndag, så det blir väl ingen rast och ingen vila förrän senare till veckan. Men lika bra, jag måste ju leva mitt liv fullt ut! Får se om jag lägger ut några bilder från nyår sen, de blev väl inte jättebra men vi får väl se vilka som funkar!
NU ska jag väl sminka mig lite och sticka! PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0