Tired, måste wheela lite.

ÅH så frustrerande när mitt bärbara internet vägrar hålla med mig och stänger av mitt i ett inlägg, vilket resulterar i vad? ATT det försvinner, GIVETVIS! Men jag ger det ett nytt försök.
HEJ kan man ju t.ex. börja med! Idag har jag varit MINST SAGT trött, och detta blir en MINST SAGT tidig kväll! As a matter of fact ligger jag redan till sängs så att säga.
Min dag har dock varit helnice, även om jag mådde äckel ungefär halva. Hade en lektion idag, sen stack vi brudar till musikanten och plinkade flygel. Jag hann även med en powernap där på den röda skinnsoffan! Not bad at all. När jag vaknade var jag dock fortfarande trött, hungrig och grinig, så det blev middag på stan med brudarna. Sen blev det en liten runda för att titta lite småprylar, bland annat klockor i alla de färger! Lila var riktigt fräsch, men priset låg väl runt sådär 500, och är man fattig student så är man! Efteråt tog jag lokalbuss för första gången alldeles ensammen! Lite spännande var det allt, man jag tog mig på, och av utan problem. När jag kom hem var det väl bara å piss å gå isäng, som vi så fagert säger i mina hemtrakter. Så jag har väl legat här i min varma stora säng sen sju nån gång kanske. Helt okej enligt mig! Även skönt att få sova "ruset" av sig när man är trött som aldrig förr! Känns som att jag skulle kunna sova forever and ever. Tror även att jag håller på att bli sjuk, typ på riktigt.. MEN vad gör man åt saken, lev så länge du orkar!
NÅVÄL, nu blir det att surfa runt en stund innan jag fäller ner mina ögonlock och hoppas på söta drömmar i natt!
Ha en trevlig kväll!
 
Gammal bild, men passar dock bra i detta inlägg ändå! TRÖTTER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0