Typ levande

Godmorgon världen!!! Jag har inte riktigt hunnit känna efter än, men jag tror att jag lever. Mitt huvud är igentäppt med snor, jag har ett tunnt täcke och fryser och min morgon rock är långt bort, och mitt huvud gör lite ont pga de få timmar sömn jag fick i natt, men i övrigt tror jag att jag lever och mår! Just nu taggar jag bara en fet jävla frukost innan jag beger mig till skolan! Hoppas bara att bussen inte är knökfull, finns det nåt värre än trånga platser, och folk? UH.... Nåväl!

Förresten vill jag påpeka hur ofantligt mycket min statistik stigit! Jag blir så glad! Visst, det är säkert bara en period, men den har nästan fördubblats. Det känns så.. Bra! Tack alla! Fast lite mer kommentarer skulle ju faktiskt vara kul... :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Comment awayyyy!

2010-01-18 @ 08:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0