I'm not gonna move

Hej och goddag! Nu sitter jag ensam i min lilla lägenhet och tuggar på en macka. Ellen har begett sig hem, och kvar står jag, pank och bedrövlig. Eller? Pank är i alla fall sant. Nu har jag alltså mindre än 156 kr på mitt konto (Ingen aning om hur mycket mindre dock) som ska räcka fram till den 27. Känns det bra? Nej. Men det får gå! Funderar starkt på att åka hem till veckan bara för att ha en chans att klara mig fram tills dess, rent ekonomiskt. Tanken besvärar mig dock, och jag är inte alls taggad på att lämna Umeå. WHAT TO DO? Livet som student är tufft. I vilket fall som helst ska jag njuta av vädret, för det är OUTSTANDING! Ut kvinna, uuuuut!

Kommentarer
Postat av: Axel Malmehed

Det är klart man kan leva på inga pengar alls, det gör jag rätt ofta! Man måste bara hitta saker att göra som inte kostar något!

2010-07-17 @ 17:31:20
URL: http://gondola.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0