Were living in a den of thieves

Sitter i en husvagn i Piteå och bara chilledillar och förundras över piteåmålet! ALLTSÅ HALLÅ!!!111ettettelvaosv! Kommer nån någonsin till mig igen och säger att jag har fett norrländsk dialekt ska jag då direkt skicka dom hit! JAG SKOJAR INTE! Helt galet är vad det är.. Nåväl, nog talat om det, håller på att klä mig och fixa lite hår innan jag sticker ut för att se SALEM <3, och just det, Oskar Linnros också. Blir en kväll i mors sällskap idag, HAHA, händer inte många gånger per år! Är det nån som är i piteå-trakten och har lust att hänga är jag mer än på, jag menar, morsan.. HEH you know what I'm talkin' 'bout. Jaja, jag ska inte klaga, hon skulle kunna vara hemsk också.

NU ÄRE BA Å SKYND SE, spring spring spring

P.S, förundras fortfarande över Us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0