you might not know what I mean

Linnéa har lämnat mig för dagen. Första ensamtiden sen i söndags. Do i like it? Not at all. Fan vad lite man får gjort när man är ensamen! Nåväl, behövs väl lite chill-time också. Vi har trots allt haft fullt upp sen i söndags kväll. Ingen rast och ingen vila! Alldeles för lite sömn och alldeles för mycket att göra. Jisses, dygnen räcker inte till! Men jag klagar inte, älskar att vara sysselsatt, istället för som nu göra absolut ingenting och bara vänta på bättre tider! Jag måste ta tag i mitt liv.. JAJA nu ska jag fan göra nåt, städa, diska, hoppa i duschen och göra mig fin. Sen bara invänta mitt sällskap. THERE WE GO. Off 2 adventures osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0