Hey good lookin, whatcha got cookin?

Och ännu en dag är förbi. Har haft en förvånansvärt bra dag idag, med tanke på allt runtomkring. Hade t.ex. inte alls så ont idag som jag trodde att jag skulle ha! Knappt nån träningsvärk och annars endast lindriga "skador".

Blev i alla fall lite brudhäng (+ en grabb, okej då.) ikväll. Kändes sjukt skönt att göra nåt! Jag blir så himla rastlös på veckodagarna eftersom jag aldrig gör nåt! SÅ jobbigt, måste ta tag i min fritid, TYP. Jaja, blev en glass på stan, sen fick vi även se Natalis nya place! NU är jag och Natali nästan (observera, NÄSTAN) grannar. SKÖNT att ha nån som inte bor så långt bort! Får hoppas att det blir mycket häng med henne nu då!

Annars har jag köpt ett nytt armband idag. Kände att jag måste unna mig nånting. Såg även att jag tog det sista som fanns, så jag är NÖJD. Har även spanat på detta LÄNGE, flera månader, minst. NÖJD var ordet!



Sen så kan jag även säga att jag är SNYGG idag. Alltså inte typ bara good looking, utan SNYGG. Satsar på nåt nytt idag. Jag kallar det "the Alien-look"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0